הנה אנחנו מתחילים….

ברוכים הבאים

את הבלוג הזה אני פותחת במקביל לבלוג שקיים בתפוז.
בסך הכל הממשק של תפוז הוא נהדר נוח, נוח לי לגישה, אבל לעתים הפרסומות הורוגות את הבלוגיהף היו פעמים שרשומה שפורסמה נמחצה ועכשיו אני בכלל לא יכולה להכנס לבלוג ולעדכן…

בבלוג אני אצרף קישורים שונים, מידע על ספרים חדשים אולי גם ביקורות, אני מניחה שיהיו בו אי אלו הגיגים וגם כמובן מתכונים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אישי, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על הנה אנחנו מתחילים….

  1. yara113 הגיב:

    תוכלי למחוק אחר כך.
    שימי לב לקטגוריות , רשומה זו פורסמה בקטגוריה Uncategorized, משמעו שאין לה בית, במקום תוסיפי רשומת פתיחה. אגב הכותרת יפה רק השם לא ברור אולי רצית לרשום ספרים? אם כן רשמי BOOKS
    ברשומות אחרונות את יכולה לבחור כמה רשומות את רוצה שיהיו. כך גם לגבי תגובות.
    תכניסי זכויות יוצרים שלחתי לך את הקישור.
    סטטיסטיקה. יש בוורדפרס. שתדעי כמה נכנסים.
    ארכיון מצוין אבל חשוב יותר חפשו נושא , התגיות מובילות לשם.
    לוח שנה בזה ששלחתי לך יש גם עברי אם אני זוכרת נכון יש בחירה.
    הפתיחה ברוכים הבאים תרד אחורנית . במקום מציעה לך לרשום מעט על עצמך תחביבים ועוד.
    אשלח לך עוד כמה צילומי מסך. בטוחה שתביני מהר.
    יום טוב
    אתי

    והעתיקי את כל הרשומות אחת אחת לכאן או פזרי בשני בלוגים כדי שישמר לך

    • חוטהשני הגיב:

      אני צריכה ללמוד את המערכת.. איך אני באמת מגיעה לקטגוריות – לשינוי שם הבלוג ועוד..

      • yara113 הגיב:

        תכנסי ללוח הבקרה של וורדפרס מימין, תכנסי לעיצוב. משם עיצוב מותאם אישית, משם שם האתר ועוד
        שימי לב שיש מקומות שמבקשים תשלום.

  2. yara113 הגיב:

    שרה
    תכנסי גם לבלוג של עננת
    http://anenet110.wordpress.com/2014/02/17/california-poppy/
    היא יותר מקצועית ממני ובטוחה שתעזור לך בדברים שאולי אני לא יודעת.

להשאיר תגובה

